יום שלישי, 2 ביוני 2015

גם באמריקה יש לקוחות הזויים. שאלות ותשובות של וטרינרים אמריקאים




בזמן שחיפשתי חומר ברשת מצאתי אוצר אמיתי. – וטרינרים אמריקאים מספרים על שאלות הזויות . כמו שאומרים – לא נגעתי. למעט תרגום ,ומדי פעם הערה בונה בסוגריים. כשלא יכולתי להתאפק.

בעלים מודאג של כלב סיפר שהכלב שלו קשור לכבל ורץ לאורכו. הקולר החליק מהצוואר והכלב השתחרר. הבעלים האוהב שאל אם נוכל לתפור לו את הקולר לצוואר כדי שזה לא יקרה שוב.
אשה שאלה את הווטרינר אם הוא עושה פלטינות ופינים ( מסמרים) ברגלים של כלבים. תלוי בשבר, ענה. יש כאלה שאנחנו מנתחים כאן , ויש כאלה שאנחנו מפנים. דממה מהצד השני.
הרגל שבורה, נכון? שאל.
לא. ענתה האשה המודאגת. אבל הכלב מאד שמן ובקושי זז ולכן היא רוצה לתת לו תמיכה פנימית. מברזל.
מגדל ציוואווה סיפר שנולדו לו 4 גורים. שניים בסדר, אחד מת ואחד נולד עם רגל מעוותת. שאלתו היתה אם נוכל לקטוע את הרגל המעוותת ולהשתיל רגל טובה מהגור המת.
מישהו הביא נחש פיתון באורך 4 מטר עם בליטה גדולה באמצע. הפיתון אכל את הכלב של החברה שלו.
הוא שאל אם נוכל לנתח, להוציא משם את הכלב ולסדר את שערו ככה שהחברה לא תראה מה קרה לו בכלל. את הפיתון הוא חשב לתת לחבר כדי שהיא לא תראה את סימני הניתוח.
(חבל רק שנחשים הורגים את טרפם לפני שהם בולעים אותם).
איש שאל כמה זמן לוקח לקונדומים לעבור את מערכת העיכול של הכלב. (ואני תוהה מאיזה צד הקונדומים נכנסו לכלב).
לקוח בקש שנשים טבעת על לשון האיגואנה שלו.
אשה הביאה את הכלב הדלמטי החדש שקנתה כדי שנסיר לו את האצבע החמישית (זו האצבע ה"מיותרת" ברגלים האחוריות, רוב הכלבים נולדים בלעדיהן). שאלנו – למה לך? זה רק פגם אסטטי, אם בכלל. האשה אמרה שכשהיא הולכת ברחוב איתם היא רוצה שהסימטריה תהיה מושלמת. נשכתי את לשוני כדי לא להפנות את תשומת ליבה שלדלמטי אחד היה איבר מין זכרי ולשני לא.
היה לקוח שהיה צריך להסיר את אשכיו ואמר שהוא מעדיף שאנחנו נעשה את זה ולא הרופא שלו. בסופו של דבר לנו וטרינרים יש הרבה יותר ניסיון בניתוח הזה. מה שנכון .
מישהי צלצלה ושאלה אם היא יכולה להביא את הכלבה שלה כדי שנראה אם בעלה קיים יחסים איתה. (למה לך, יקרה. אני שואלת. שימי מצלמה , שכרי בלש. לא ככה? )
יום עצמאות שמח. שיהיה פה רק טוב, במדינה הנפלאה והעצובה והשמחה שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה