יום שבת, 4 באפריל 2015

עוד על צעצועי תוכים (מה לעשות שאני פריקית שלהם)



תוכים, בדיוק כמו ילדים, צריכים צעצועים. והרבה.
אני לא רוצה לכתוב שוב מה שכתבתי בפעם הקודמת כשכתבתי על צעצועים ותוכים (אבל ממליצה שתקראו , ככה לרענן את הזיכרון)
הפעם עליתי מדרגה. יש לי צעצועים חדשים במרפאה שלי. חלקם ממש  מסובכים. וכמו שכתבתי בכותרת, אם הייתי תוכי אין ספק שהייתי מתה מרעב. ק. כבר הראה לי פעמיים איך פותחים את הקופסה הצהובה (בסרטון השלישי) ואני עדיין מסתבכת.
כל הצעצועים כאן   הם צעצועי חיפוש מזון מאד מורכבים. התוכי צריך להפעיל מיומנות כדי לשחרר את המזון הנחשק.
הצעצוע שבסרטון הראשון מורכב מכמה "קומות" . על כל "קומה" יש בליטות  וכשאוחזים בהן אפשר לסובב את החישוק כולו. רק כשכל החישוקים מכוונים לאותה צורה – ה"ממתק" נופל מהחישוק העליון עד לפתח.



הצעצוע היפה הזה, זיג זג שמו, שמים בוטן או אגוז בפתח התחתון ומסובבים. בדיוק כמו רולטה בקזינו. אתם תראו איך הג'אקו שכאן, במיומנות  שאין שנייה לה (בטח לא אצלי) מסובב ומסובב עד שהאוצר נופל לידיו כפרי בשל.



וזו קופסת אוצרות: יש לה שני ברגים שאמורים להיות מסובבים בזוית מסויימת כדי שהקופסה תיפתח.



מצד אחד אני שמחה שאת האוכל שלי מניחים לי בצלחת ואני לא צריכה להוכיח כישורים מכניים כדי לשבוע. ומצד שני לי אין הפרעות התנהגותיות, עד כמה שידוע לי.
אני לא צורחת בד"כ, אני לא נושכת (בדוק) וגם לא תולשת את נוצותי.
אבל לתוכים –לכולם-  הצעצועים האלה ממש  מומלצים,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה